ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۷۲۰۶
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
  • ۱
روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت می‌شوند
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه دولت مصمم به اجرای قانون جوانی جمعیت است گفت: روستاییان هم مشمول واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عباسی امشب در جشن واگذاری سه هزار قطعه زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر که با حضور معاون رئیس جمهور و در حسینیه امیرچقماق برگزار شد، اظهار داشت: در اقتصاد بحثی در ارتباط با بزرگترین سرمایه مطرح است.

وی افزود: برخی معدن، نفت، موقعیت جغرافیایی و موارد مختلف دیگر را بزرگترین سرمایه می‌دانند، ولی امروز دانشمندان اقتصاد جهان بزرگترین سرمایه اقتصادی را سرمایه انسانی می‌دانند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما در سال‌های اخیر با توجه به حرکتی که غرب‌زده‌ها در این کشور جاری و ساری کردند از این سرمایه انسانی مقداری محروم شدیم و در وضعیت نزولی قرار گرفتیم.

عباسی گفت: با تاکیدات مقام معظم رهبری، قانون جوانی جمعیت در مجلس تصویب شد و دولت هم برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای در این حوزه انجام داد و مصمم است که قانون جوانی جمعیت را اجرایی کند.

وی ادامه داد: استان یزد همیت و جدیت بسیاری در عرصه اجرایی شدن این قانون دارد و این برنامه هم نمونه بارز آن است که دولت جدیت بسیاری برای این موضوع دارد.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: نکته کلیدی در ارتباط با این قانون آن است که واگذاری این زمین صرفا مربوط به شهر‌ها نیست و در روستا‌ها هم باید زمین واگذار شود و این طرح در سراسر کشور و نقاط شهری و روستایی اجرایی شود.
عباسی افزود: به مردم قول می‌دهیم این زمین‌ها که تحویل شد در بحث هزینه آماده‌سازی کمک لازم را انجام دهیم و برای هر قطعه هم ۵۵۰ میلیون تومان وام در نظر بگیریم که در اسرع وقت واحد‌ها ساخته شوند.

وی تصریح کرد: ما در هر جایی که به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) عمل کردیم برد داشتیم و هر جایی عمل نکردیم باختیم، در حوزه مسکن هم امام خمینی (ره) فرمودند همه مردم حق داشتن مسکن دارند و این موضوع بسیار مهم باید اجرایی شود و یزد هم در این حوزه هیچ گونه محدودیتی ندارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد نوروز ی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
0
0
سلا م و درود ازروستای جاغرق شهرستان طرقبه هستم دارای ۳فرزند هستم فرزند کوچیک ۱۴۰۱ هستش هنوزم یک خدرو نتونستم ازشما بگیرم بعد ۸بار سبت نام اگه قانونه دیگه؟ غرعه کشی چه کاریه امیدوارم که طرح زمین هم مثل خدرو نباشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->